Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 września 2014

Nie tylko dla siebie

Zaczął się wrzesień. Nadchodzi ta pora roku kiedy częściej siedzi się w domu, po 20stej robi się ciemno. Nie chce nam się nigdzie wychodzić i naszymi najlepszymi przyjaciółmi stają się koc i kubek z herbatą.
Ale może wykrześmy z siebie tą odrobinkę energii i pójdźmy na spacer, spotkajmy się z przyjaciółmi? Wyprowadźmy psa na dłuuuugi spacer.
Fajnym pomysłem na takie jesienne wieczory jest przygotowanie FOUNDE.
Wystarczy garnuszek gorącego oleju i wyobraźnia.
Na naszym stole zazwyczaj królują mięsiwa marynowane ze smakiem, kruche warzywa i mnóstwo dodatków które urozmaicają wieczór; -)
Można też zrobić wersję serową albo czekoladową. Poezja smaków i aromatów.
My gustujemy w mięsnym. I wcale tak dużo się tego nie zjada, bo zanim nasz wybrany kawałek mięska sie usmaży my zdążymy chwycić a to grzybka, a to ogóreczka albo papryczkę.
Życzę wszystkim wspaniałych wieczorów z prawdziwymi przyjaciółmi, bo wtedy wszystko lepiej smakuje:-)

1 komentarz:

  1. Kubek ciepłej herbatki dziś uratował moje zdrowie:) Wybrałam się na rundkę rowerem z Gdańska do Gdyni, ale dojechałam tylko do Sopotu do Koliby. Zaczęło padać, strasznie zmarzłam i zmokłam. Zjadłam placka po węgiersku (w Kolibie to się nazywa placek zbójnicki o ile dobrze pamiętam) i wypiłam gorący napój. Niestety kocyka nie miałam:D Do Gdyni już nie dojechałam bo jak przestało padać to ruszyłam w drogę powrotną do domu:)

    OdpowiedzUsuń