Szukaj na tym blogu

środa, 2 lipca 2014

Moje eksperymenty i jak nie korzystać z przepisów:-)

Lubię eksperymentować w kuchni. Książki kucharskie uwielbiam - przeglądać i czerpać inspirację. Jeszcze nie zdarzyło mi się skorzystać z przepisu od deski do deski. Nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zmieniła. Albo stworzyła coś swojego. Można powiedziec autorskiego:-) Zazwyczaj jest tak że zaczynam od , powiedzmy głównego składnika - tutaj to cukinia którą uwielbiam - a później to tak jakoś samo podchodzi mi pod rękę. Jak w kalejdoskopie, wszystko łączy się ze sobą samo.
To radzę wszystkim którzy ślepo trzymaja się przepisów - owszem mogą służyć jako kanwa waszego dania ale o ileż one będą lepsze jeśli dodacie coś od siebie. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku:-)
Dzisiaj postanowiłam wykorzystać cukinię z działkowego chowu. Do tego masa jajeczno - jogurtowa z odrobiną majonezu i musztardy. I oczywiście ser żółty.
Obawiałam się trochę co to będzie ale jak zwykle przyjemnie się zaskoczyłam:-)
Tester w postaci męża mego był zachwycony tym daniem do tego stopnia że zjadł większą jego część.
Zachęcam do eksperymentów:-)
Smacznego!
Gwiazda dania -cukinia
Masa jajeczna i ser na posypkę
Do pieca:)
Po wyjęciu z piekarnika
Lekkie, puszyste danie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz